Furina , Fraude.
BİR ŞEYLER OLSUN ARTIK.

thecaptainava:

enbirincimal:

imamsabdestwater:

livingfornutella:

theusengectanrica:

elagozlukumral:

percyninannabethi:

Vallo oldu

Oha oldu

Yeminle oldu

Aha yeni uğurlu şeysimiz 

hadi bekliyorum ol

cidden bir şeyler oldu.daha çok üzüldüm mesela

daha çok kırıldım mesela bir şeyler yok oldu içimde belki kelebeklerin ölüm vakti gelmişti

birtamdeli:

swager-farida:

damlalaland:

sonuç olarak şarkının adı : Söyle

Abi güldüm ya :D

Buna niye çok güldüm ki ben :Dd

ukissmysadness:

ukissmysadness:

alkolikimamm:

maviruyalaroteli:

Gelmeyen varsa gelsin 

9 AĞUSTOSTA LAYF İN KALIR VAR SİZ BULUŞMA MI DÜZENLİYONUZ AQÜ :DD

Zorla suruklemiyoruz life on color a giden gidiyor zaten

Yazicak birsey yok ama gelin

Melisa
Anonim

Kendisi bir zamanlar sevgilimi elimden alan kızdır.Güzel kızdı valla fizik,yüz o biçimdi

Günlüğümü okuma ihtimalleri olmasa ne rahat yazardım.